İletişim Sanatları Bölümü / Department of Communication Arts
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11413/6821
Browse
Browsing İletişim Sanatları Bölümü / Department of Communication Arts by Type "Book chapter"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Publication Anı Yakalayan Postmodern Pazarlama Örneği: Gerçek Zamanlı Pazarlama(Kriter Yayınevi, 2020) Çelik Varol, Merve; Varol, Erdem; Ekin, VolkanÜretim ve tüketim dengesinin sürekli değiştiği günümüzde özellikle teknolojik gelişmeler pazarlama stratejilerinin de hızla değişmesine neden olmaktadır. Reklamın en bilinen özelliklerinden biri ürünü tanıtmak kadar akılda kalmasını da sağlamaktır. Geleneksel pazarlama yöntemlerinin aksine; anlık olaylar, önemli günler, dijital medya aracılığı ile tüketiciye ürünlerin tanıtılması açısından önemli bir strateji olduğu bilinmektedir. Önemli, dikkat çekici bir olay ile pazarlanmak istenen ürünün eşleştirilmesi hem dikkat çekmek hem de ürünün tüketicilerin zihninde yer etmesi açısından sıklıkla kullanılan bir strateji olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle dijital uygulamalarda ve yeni medya örneklerinde üretilen ve anı yakalayan reklam bazlı içeriklere gerçek zamanlı pazarlama adı verilmektedir. Dijital teknolojilerin hızlı geri bildirim özelliği sayesinde gerçek zamanlı pazarlama hem markalar hem de tüketiciler açısından postmodern pazarlama iletişimi açısından oldukça farkındalık yaratmaktadır.Publication Görsel İletişim Bağlamında İkna Edici Göstergelerin Kullanımı Reklam İletilerinde İkna(Es Yayınları, 2013) Zeybek, Işıl; 141147Publication Halkla İlişkilerde Kalite Kavramının Yıldızlaşması(Nobel Yayıncılık, 2013) Zeybek, Işıl; 141147