Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı / Tourism and Hotel Management Program
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11413/6810
Browse
Browsing Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı / Tourism and Hotel Management Program by Author "Tuna, Pelin Fatma"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Publication Marka Degeri Ile Tüketici Satın Alma Davranısları Arasındaki İlişki: İstanbul'daki Beş Yıldızlı Otel İşletmeclerinde Bir Araştrıma(2012) Özkul, Emrah; Tuna, Pelin Fatma; 126660; 264865Publication The Science And Education at The Beginning of The 21st Century in Turkey (The Relationship Between The Brand Equity and The Marketing Mix Elements That Affects The Consumer Buying Behaviors: A Research in 5 Star Hotels in Istanbul).(Sofia-Bulgaria, St.KlimentOhridski University Press, 2014-05) Tuna, Pelin Fatma; Özkul, Emrah; 264865; 126660Publication Turizm Ögrencilerinin Staj Sorunları ve Çözümleri(2012) Çelik, Sedat; Tuna, Pelin Fatma; 20499; 264865Publication Veri Tabanlı Pazarlamanın Kullanım Amaçları: İstanbul’daki 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Üzerinde Bir Araştırma(2010) Tuna, Pelin Fatma; Özkul, Emrah; Çelik, Sedat; 264865; 126660; 20499