Publication:
İlkokul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (İstanbul ili Fatih ilçesi örneği)

No Thumbnail Available

Date

2017

Authors

Tekingündüz, Nursel

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Bilim Dalı

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Bu araştırma, İstanbul ili Fatih ilçesinde bulunan devlet ilkokullarındaki öğretmenlerin algılarına göre ilkokul müdürlerinin lider özellikleri ve bu özelliklerin öğretmen açısından örgüte bağlı olma düzeyini nasıl etkilediğini incelemek amacıyla yapılmıştır.
The purpose of this study is to analize the relationship between leadership styles of state elementary school principals and the organizational loyalty of elementary school teachers in the country of Fatih of Istanbul Province.

Description

Keywords

Bağlılık, Eğitim Yönetimi, Liderlik, Liderlik Modelleri, Okul Yöneticileri, Yöneticiler, Örgütsel Bağlılık, Öğretmenler, İlkokullar, İstanbul-Fatih, Commitment, Educational Administration, Leadership, Leadership Models, School Administrators, Managers, Organizational Commitment, Teachers, Primary Schools

Citation