Publication:
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Yaklaşımları...

dc.contributor.authorGürel, Tuğçe
dc.date.accessioned2014-08-07T12:09:35Z
dc.date.available2014-08-07T12:09:35Z
dc.date.issued2007-09
dc.description.abstractKurumsal sosyal sorumluluk; günümüzde birçok işletmenin öncelikli iş planları arasında yerini almıştır. Tarihçesi incelendiğinde çok da eskilere dayanmayan uygulamalarıyla sosyal sorumluluk, belki de bu nedenden dolayı, hayır işlemek ve ‘’ hayırseverlik’’ ile halkla ilişkiler uygulamalarındaki önemli konumuyla ‘’ sponsorluk ‘’ ile karıştırılmaktadır. Kavramsal olarak sosyal sorumluluğun açıklanacağı bu araştırmada aynı zamanda hayırseverlik ve sponsorluk ile benzer ve farklı taraflarının da ortaya konması planlanmaktadır.tr
dc.description.abstractCorporate sosial responsibility has recently taken is several company’s priority business plans. When investigated historically, social responsibility with is applications that do not depend on ancient history, probably because of this reason, in understood as sponsorship that has a very important position on public relation applicationsor charity. While conception of social responsibility is explained in this study, similar and different sides of social responsibility from charity or sponsorship is planned to be analyzed.en
dc.identifier.issn1303-2739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/313
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi Yayınlarıtr_TR
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectSosyal Sorumluluktr_TR
dc.subjectSponsorluktr_TR
dc.subjectHayırseverliktr_TR
dc.subjectPublic Relationstr_TR
dc.subjectSocial Responsibilitytr_TR
dc.subjectCharitytr_TR
dc.titleHalkla İlişkiler Uygulamalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sponsorluk Yaklaşımları...tr_TR
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: