Publication:
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi

dc.contributor.authorKoçak, Sevinç
dc.date.accessioned2016-09-06T13:36:15Z
dc.date.available2016-09-06T13:36:15Z
dc.date.issued2016-04
dc.description.abstractDoğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve internet mecrasının gelişmesi ile birlikte gerek uygulama şekilleri, gerekse uygulama esaslarında değişimler ve dönüşümler yaşanmıştır. Kurumsal itibarın bileşenleri olan, sosyal sorumluluk, ürün ve hizmet kalitesi, finansal performans, insan kaynakları yönetimi ve çalışanların değeri, kurumun gelecek öngörümler ve geçmiş değerlendirmelerini sosyal paydaşları ile birlikte gerçekleştiren kurumlar algılarını olumlu şekilde tasarlamaktadır. Şeffaf ve açık mesajlarla hedef kitlelerini, internet ve sosyal medya üzerinden kurumsal mesajları ile gerçekleştiren kuruluşların itibarları da güvenirlik ilkesi üzerinde gelişerek, günden güne sağlamlaşmaktadır. Bu çalışmada, sosyal medyada kurumsal mesajların algı yönetimindeki rolüne ilişkin literatür değerlendirmesi, analizi ve yorumlaması yapılmıştır. Ayrıca iki yönlü simetrik halkla ilişkiler modelinin internetin teknolojik olanaklarını ne şekilde kullandığının örnekleri sunulmuş ve analiz edilmiştir. Böylece algı yönetimine ve itibar yönetimine kaynaklık eden sosyal medya mesajları rastgele örneklem metodu ile incelenmiş ve yorumlanmıştır.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/1433
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherThe Turkish Online Journal of Design Art and Communicationtr_TR
dc.relationTOJDACtr_TR
dc.subjectSosyal Medyatr_TR
dc.subjectKurumsal Mesajtr_TR
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectYeni Medyatr_TR
dc.subjectAlgı Yönetimitr_TR
dc.subjectSocial Mediatr_TR
dc.subjectCorporate Messagingtr_TR
dc.subjectPublic Relationstr_TR
dc.subjectNew Mediatr_TR
dc.subjectPerception Managementtr_TR
dc.titleSosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemitr_TR
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi .pdf
Size:
563.34 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: