Publication:
Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi

dc.contributorİktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences İşletme / Business Administrationtr_TR
dc.contributor.authorArıker, Çağla
dc.contributor.authorYozgat, Uğur
dc.contributor.authorID116171tr_TR
dc.contributor.authorID3952tr_TR
dc.date.accessioned2018-11-05T11:25:01Z
dc.date.available2018-11-05T11:25:01Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractPerakende müşterilerinin ziyaretleri sırasında karışıklık hissetmeleri, bir takım olumsuzluklara yol açabilir. Bu araştırmada, perakende müşterilerinin hissettiği karışıklık ile alışveriş deneyimi arasındaki ilişkinin ortaya konması amaçlanmaktadır. Elde edilen sonuçlara göre, hissedilen karışıklık ile alışveriş deneyiminin boyutları arasında ters yönlü bir ilişki vardır. Müşterilerin yaşadığı alışveriş deneyimi, memnuniyet ve yeniden ziyaret eğilimi üzerinde belirleyici etkenlerden biridir. Dolayısıyla, perakende müşterilerinin hissettikleri karışıklığın azaltılmasına yönelik önlemlerin alınması ve olumlu bir alışveriş deneyiminin yaşatılması önerilir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/3118
dc.language.isotrtr_TR
dc.subjectPerakende Müşterisi Karışıklığıtr_TR
dc.subjectAlışveriş Deneyimitr_TR
dc.subjectPerakendeciliktr_TR
dc.titlePerakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisitr_TR
dc.typeconferenceObjecttr_TR
dspace.entity.typePublication

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: