Publication:
Göstergeküreler, Reklam ve "Öteki" Kavramı

dc.contributor.authorGüz, Nükhet
dc.contributor.authorKüçükerdoğan, Rengin
dc.date.accessioned2014-07-21T08:33:59Z
dc.date.available2014-07-21T08:33:59Z
dc.date.issued2005-01
dc.description.abstractKüreselleşme sürecinde yasam biçimimizi sürekli ve hızla degiştiren, çevreleyen markaların,ürünlerin ve hizmetlerin bir yandan algılanırlığını, akılda kalıcılığını öte yandan satışı arttırmaya yönelik oluşturulan reklam iletilerinin kurgulanması aşamasında dikkat edilmesi ve özenle üzerinde durulması gereken kimi etmenlerin varlığı söz konusudur. Bu bağlamda, küresel evrende yaşam alanı bulan markaların ve ürünlerin kendilerini tanıtım sürecinde toplumlara özgü değerleri, gelenekleri, söylenleri, gözönünde bulundurarak "yerelliği ya da tam tersi küreselliği ne denli benimsediklerinin ve "öteki" kavramının bu reklam yelpazesinde ne ölçüde yer aldığı irdelenmektedir bu çalışmada. In the process of globaiiism,there are such factors to be emphasized in the editing stage of the advertisement message which is formed on one hand ,to perceive and remember the brands,products and services which change our life styles quickly and continously. In this context;in this work it is considered how much the concept "other" takes place in the advertisement range and how much these brands and products of the global world in the introduction stage of themselves adopt localism or globaiiism taking into consideration the values of society,traditions and sayings.tr_TR
dc.identifier.issn1303-2739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/244
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi Yayınlarıtr_TR
dc.subjectReklam İletişimitr_TR
dc.subjectİletişim Gengüdümü (Stratejisi)tr_TR
dc.subjectKültür Göstergeleritr_TR
dc.subjectGöstergeküretr_TR
dc.subjectGöstergebilimsel Çözümlemetr_TR
dc.subjectAdvertising Communicationstr_TR
dc.subjectContact Gene Ordination (Strategy)tr_TR
dc.subjectCultural Indicatorstr_TR
dc.subjectSemiotic Analysistr_TR
dc.titleGöstergeküreler, Reklam ve "Öteki" Kavramıtr_TR
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Göstergeküreler, Reklam ve Öteki Kavramı.pdf
Size:
1.44 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: