MEKAN YARIŞMASI / İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projeleri Yarışması
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11413/9012
Browse
Browsing MEKAN YARIŞMASI / İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projeleri Yarışması by Publisher "İstanbul Kültür Üniversitesi"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Open Access MEKAN 2018 : İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması - Yarışma Kitabı(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2019) ed., Gülay Ustaİç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması İstanbul Kültür Üniversitesi'nde düzenlenmektedir. Bu yarışmanın amacı; İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümleri öğrencilerini ortak bir etkileşim platformunda buluşturmak ve yapıcı bir rekabet ortamı yaratmaktır. Bu amaç doğrultusunda genç iç mimar adaylarını hem mesleki ortama tanıtmak hem de vizyoner bir kişiliğe sahip olabilmeleri konusunda fırsat sunmak ve iç mimarlık eğitiminde yarışma kültürünün oluşmasına katkı sağlamak hedeflenmektedir. Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’taki İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü öğrencilerinin Bitirme projeleri ile katıldıkları, her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen bu yarışmanın İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümleri öğrencileri arasında tasarım odaklı düşünme ve ifade etme konusunda farkındalık oluşturarak, iletişim ve etkileşim ortamı yaratacağı, yeni fikirlerin oluşumuna katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Bunun yanı sıra katılan projeler yarışma kitabına dönüştürülerek iç mimarlık eğitiminde bitirme projeleri alanında kalıcı bir bellek oluşumuna katkı sağlanmaktadır.Item Open Access MEKAN 2021 : İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması - Yarışma Kitabı(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2022) ed., Gülay Ustaİç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması İstanbul Kültür Üniversitesi'nde düzenlenmektedir. Bu yarışmanın amacı; İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümleri öğrencilerini ortak bir etkileşim platformunda buluşturmak ve yapıcı bir rekabet ortamı yaratmaktır. Bu amaç doğrultusunda genç iç mimar adaylarını hem mesleki ortama tanıtmak hem de vizyoner bir kişiliğe sahip olabilmeleri konusunda fırsat sunmak ve iç mimarlık eğitiminde yarışma kültürünün oluşmasına katkı sağlamak hedeflenmektedir. Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’taki İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü öğrencilerinin Bitirme projeleri ile katıldıkları, her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen bu yarışmanın İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümleri öğrencileri arasında tasarım odaklı düşünme ve ifade etme konusunda farkındalık oluşturarak, iletişim ve etkileşim ortamı yaratacağı, yeni fikirlerin oluşumuna katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Bunun yanı sıra katılan projeler yarışma kitabına dönüştürülerek iç mimarlık eğitiminde bitirme projeleri alanında kalıcı bir bellek oluşumuna katkı sağlanmaktadır.Item Open Access MEKAN 2022 : İç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması - Yarışma Kitabı(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2023) ed., Gülay Ustaİç Mimarlık Öğrencileri Ulusal Bitirme Projesi Yarışması İstanbul Kültür Üniversitesi'nde düzenlenmektedir. Bu yarışmanın amacı; İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümleri öğrencilerini ortak bir etkileşim platformunda buluşturmak ve yapıcı bir rekabet ortamı yaratmaktır. Bu amaç doğrultusunda genç iç mimar adaylarını hem mesleki ortama tanıtmak hem de vizyoner bir kişiliğe sahip olabilmeleri konusunda fırsat sunmak ve iç mimarlık eğitiminde yarışma kültürünün oluşmasına katkı sağlamak hedeflenmektedir. Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’taki İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümü öğrencilerinin Bitirme projeleri ile katıldıkları, her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen bu yarışmanın İç Mimarlık / İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümleri öğrencileri arasında tasarım odaklı düşünme ve ifade etme konusunda farkındalık oluşturarak, iletişim ve etkileşim ortamı yaratacağı, yeni fikirlerin oluşumuna katkı sağlayacağı düşünülmektedir. Bunun yanı sıra katılan projeler yarışma kitabına dönüştürülerek iç mimarlık eğitiminde bitirme projeleri alanında kalıcı bir bellek oluşumuna katkı sağlanmaktadır.