Publication:
Öğrenme öğretme süreçlerinde algılamanın önemi

dc.contributor.authorKaragüven, Hülya
dc.contributor.authorGenç, Esma
dc.date.accessioned2020-01-29T12:30:39Z
dc.date.available2020-01-29T12:30:39Z
dc.date.issued1999-04-11
dc.identifier.issn1300-1272
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/6176
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi / Eğitim Fakültesitr_TR
dc.relation.journalYED.JEL Yaşadıkça Eğitim Dergisi / Journal of Education For Lifetr_TR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectEğitim ve Öğretim
dc.subjectAlgılama
dc.subjectEducation and Training
dc.subjectPerception
dc.titleÖğrenme öğretme süreçlerinde algılamanın önemi
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.journal.endpage19tr_TR
local.journal.issue62tr_TR
local.journal.startpage18tr_TR

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
YED.JEL Yaşadıkça Eğitim Dergisi Journal of Education For Life.pdf
Size:
5.4 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.82 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: