Publication:
Yeşil Pazarlama ve Yeşil İşletmecilik

dc.contributor.authorÇelik, Mukaddes
dc.contributor.authorIDTR43290tr_TR
dc.date.accessioned2016-04-26T10:14:38Z
dc.date.available2016-04-26T10:14:38Z
dc.date.issued2014-03
dc.description.abstractİnsanlar doğayı koruyan ve geri dönüşümü olan, çevreye minimum zarar veren, yaptığı sosyal sorumluluk projesiyle doğadan aldığını gene doğaya vermeye çalışan ürünleri almaya başladıkça da yeşil ürün üreten şirket sayısı artıyor. Birçok firma belki sırf ticari kaygıdan dolayı çevreyle uyumlu ürünler üretmeye başlıyor ama çevre bilincinin herkeste bir anda oluşmasını beklemek hayal olurdu zaten. Eminim ilk etapta para kazanmak için yeşil ürün üreten firmalarda zamanla çevreye daha fazla önem verecek ve geleceğe umutlu bakabilmemiz için gereken faaliyetlere de başlayacaklardır. Zaten firmalar bu sürece girmez ve yeşil ürünün sadece üzerine etiket konarak çevreyi koruduğunu düşünürlerse tüketici bunu anlayacak ve o firmadan bir daha alışveriş yapmayacaktır.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/1188
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İktisat Bölümütr_TR
dc.subjectYeşil Pazarlamatr_TR
dc.subjectYeşil İşletmetr_TR
dc.subjectKyoto Protokolütr_TR
dc.subjectGreen Marketingtr_TR
dc.subjectGreen Businesstr_TR
dc.subjectKyoto Protokoltr_TR
dc.titleYeşil Pazarlama ve Yeşil İşletmeciliktr_TR
dc.typeconferenceObjecttr_TR
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
Yeşil Pazarlama ve Yeşil İşletmecilik.pdf
Size:
344.65 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: