Zeybek, IşılAslan, Eren2019-09-252019-09-252017https://hdl.handle.net/11413/5399Bu çalışmada, Gemius Araştırma Şirketi'nin 2016 yılında gerçekleştirmiş olduğu araştırmalar kapsamında en çok trafiği bulunan alışveriş sitesinin 2 banner reklam örneğinin tasarımları, dilsel ve görsel göstergeler açısından incelenmektedir. Çalışmanın amacı, online davranışsal reklam etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen banner uygulamalarının tüketicilerin satın alma kararlarına ne ölçüde etki ettiğini analiz etmektir.This study examines the designs of two banner commercials, linguistic and visual indicators of shopping sites with the most traffic within the scope of research has conducted by Gemius Research Company in 2016. The aim of the study is to analyze how extent to which banner applications within the context of online behavioral advertising activities affect consumers' purchasing decisions.trReklamcılıkİletişim BilimleriAdvertisingCommunication SciencesReklam İletişiminde Dijitalleşme: Online Davranışsal Reklam Kavramı ve TasarımDigitalization in Advertising Communication: Concept of Online Behavioral Advertising and DesignmasterThesis