Deniz, R. Baki2014-07-152014-07-152002-111303-2739http://hdl.handle.net/11413/220Kullanım kolaylığı, çok hızlı ve yaygın olması ve maliyetinin düşüklüğü, elektronik posta (e-posta) pazarlama yönteminin en yaygın kullanılan on-line kanal haline gelmesinin başlıca nedenleri arasındadır. Ancak sır ve gizlilik her e-posta pazarlama programının temel özelliği olmak durumundadır. Çünkü izinsiz olarak gönderilen e-postalar (spam) alıcılarda olumsuz tepkilere neden olmakta ve çoğunlukla okunmadan silinmektedir. İzinli e-posta pazarlaması ise; hızlı olması, maliyetinin düşüklüğü ve çok yüksek orandaki popülerliği ile on-line pazarlamada ideal bir yöntem niteliğindedir Bu makalede, e-posta ve özellikle izinli e-posta pazarlaması, avantajları ve başarılı olmasına yardımcı olacak önerilerle birlikte ele alınmaktadır. E-mail marketing is al low cost, high-return solution, remains the most widely used online channel. But permission and privacy must be the cornerstones of every e-mail marketing program. Because unsolicited e-mail(spam) irritates most of Net users and are deleted without reading. Permission e-mail marketing is a fat, cheap, overwhelmingly popular and ideal medium for online marketing. In this paper, e-mail marketing and especially permission e-mail marketing with its advantages and the suggestions for making successful permission e-mail marketing is examined.trElektronik PostaElektronik Posta Pazarlamasıizinli Elektronik Posta Pazarlamasıİzinsiz Elektronik Posta PazarlamasıElectronic MailElectronic Mail MarketingPermission e-mail MarketingUnauthorized Electronic Mail MarketingYeni Bir Pazarlama Yöntemi Olarak Elektronik Posta PazarlamasıArticle