Güz Gündeş, NüketIlıcak, Ş. Güzin2014-08-142014-08-142007-061303-2739http://hdl.handle.net/11413/447Tüm dünyada ‘kült marka’ olarak bilinen Leica fotoğraf makinesinin marka konumlandırılmasındaki başarısının incelenmesi, amaçlanmıştır. Mitos (söylence) olma sürecinde markanın nasıl konumlandığı, bu konumlama alanının zaman içinde farklılaşan koşullara göre değişip değişmediğini irdelenmiştir. Markanın bu bağlamda iletişim oluklarını kullanma bicimi ve kullanımlardan aldığı sonuçlarda, örnekler verilerek açıklanmıştır.It was aimed to analyze the success of Leica’s (worldwidely recognized as a ‘cult brand’) brand positioning field differs according to changing circumstances in time. The usage of communication guides and the results in this contexs is demonstrated with examples.trLeica Fotoğraf MakinesiMarkamarka konumlandırmaLeica MarkasıKült MarkaLeica CameraBrandBrand PositioningLeica BrandCult BrandKült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka KonumlandırmasıArticle