İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Bilim DalıŞimşek, HasanYıldız, Murat2019-02-152019-02-152017https://hdl.handle.net/11413/4605İstanbul ili Fatih ilçesindeki ortaokullarda çalışan öğretmenlerin yönetime katılım algıları ile örgütsel güven düzeylerinin cinsiyete, yaşa, meslekteki hizmet yılına, branş türüne göre istatistiksel olarak anlamlı düzeyde bir farklılık gösterip göstermediği; ortaokullarda çalışan öğretmenlerin örgütsel güven düzeyleri ile yönetime katılım algıları arasında anlamlı bir ilişki bulunup bulunmadığı incelenmektedir. Öğretmenlerin örgütsel güven ve yönetime katılım düzeylerine etki eden olumlu ve olumsuz faktörlerin tespiti eğitim süreçlerinin niteliğinin arttırılmasına katkı sağlayabilir.This study aimes at contributing the education process by determining the relationship between organizational trust and teacher expectations in school management.trEğitim ve ÖğretimEducation and TrainingBranş öğretmenleriBranch teachersEğitim yönetimiEducational administrationEğitim örgütleriEducation organizationsOrtaokul öğretmenleriSecondary school teachersYönetime katılmaParticipation managementÖrgütsel bağlılıkOrganizational commitmentÖrgütsel güvenÖğretmenlerTeachersİstanbul-FatihÖğretmenlerin Yönetime Katılım Algıları ile Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (İstanbul İli Fatih İlçesi Örneği)A Research on Relationship Between Teachers' Organizational Trust Levels and Attitudes Towards Participation in School Management (İstanbul Province, Fatih District Example)masterThesis