İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences İşletme / Business AdministrationArıker, ÇağlaYozgat, Uğur2018-11-052018-11-052018https://hdl.handle.net/11413/3118Perakende müşterilerinin ziyaretleri sırasında karışıklık hissetmeleri, bir takım olumsuzluklara yol açabilir. Bu araştırmada, perakende müşterilerinin hissettiği karışıklık ile alışveriş deneyimi arasındaki ilişkinin ortaya konması amaçlanmaktadır. Elde edilen sonuçlara göre, hissedilen karışıklık ile alışveriş deneyiminin boyutları arasında ters yönlü bir ilişki vardır. Müşterilerin yaşadığı alışveriş deneyimi, memnuniyet ve yeniden ziyaret eğilimi üzerinde belirleyici etkenlerden biridir. Dolayısıyla, perakende müşterilerinin hissettikleri karışıklığın azaltılmasına yönelik önlemlerin alınması ve olumlu bir alışveriş deneyiminin yaşatılması önerilir.trPerakende Müşterisi KarışıklığıAlışveriş DeneyimiPerakendecilikPerakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisiconferenceObject