Search
Now showing items 1-10 of 37
Yönetişimde Etkili İletişim
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2004-04)
Yönetişim kavramını son zamanlarda sıkça duymaya, okumaya alıştık. Ancak hala kavramın içeriğinin ne olduğunu çok açık bir biçimde bilmiyoruz, bilemiyoruz. Siyasal Ekonomik alanlarda ve örgüt iletişimi çerçevesinde yönetsel ...
Savaş ve İletişim Gengüdümlerinde Biçimsel Bakışımlılık
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)
Geçmişten günümüze doğanın gereği ve doğalarının gereği; hayvanların, insanların, ülkelerin, firmaların, yaşamlarını sürdürmek, giderek büyümek, sınırlarını genişleterek güçlerini artırmak amacıyla 'öteki' ya da 'ötekilerini' ...
Locality Transmission Of Global Luxury Brands: Chanel No:5 Perfume Commercial And Interculturality
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Tüketicilerin doymak bilmeyen marka merakını, tatmin olmayan duygularını ve sürekli lüks
tutkularını besleyen birçok reklam filmi bulunmaktadır. Elbette, konu lüks olunca bu reklam
filmlerinin içinde, parfüm reklamlarının ...
Kişilerarası İletişimde Uzam (Mekan) Dilinde " Öteki" Kavramı
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)
Yaşamımızın her anini çevreleyen imge (imaj) olgusu kendini her alanda etkin bir biçimde göstermektedir. Bu bağlamda, olumlu imge yaratımı söz konusu olduğunda üzerinde çok da fazla durulmayan uzam dili önemli bir işlev ...
The Global Advertising of a Local Brand in Terms of Analyzing the Visual Content: Turkish Airlines Globally Yours Advertising Campaign
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)
Globalization is a process where economic, political, social and cultural values and the build
up of these values are spread beyond the national borders to the world. This way, differing
social cultures and beliefs ...
Modern Yaşamın Göstergelerinden Yüksek Binalarda Renk - Işık Faktörü Bağlamında “Hasta Bina Sendromu” Ve İletişimsel Boyutta Etkileri
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-10)
The enormous high-rises, plazas, residences and towers that have encapsulated urban living space, are
smart structures that are constructed for either personal, social or for business purposes. If we are to
assume that ...
Moda Dergilerinden Moda Ansiklopedisine, Roland Barthes'in Yazılı Göstergelerinden Görüntü Göstergelere İşlevsel Bakış
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)
Gerek görse,l gerek dilsel göstergelerin tek başına hiçbir anlam aktarmadıkları ancak kullanıldıkları zamana, bağlama, uzama ve kültürlere göre değişkenlik gösterdikleri ve belli bir dizge içerisinde anlam kazandıkları ...
İnternet Mucizesi Olarak Yaşam Alanı Bulan Sanal Benliklerin Önlenemez Yükselişi
(Anahtar Yayınları, 2012)
Televizyonda Sponsorluk Destekleme Etkinlikleri ve RTÜK Yasası
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2002)
Görsel İletişim ve Renklerin Aktardıkları
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2002)