Show simple item record

dc.contributorEğitim Fakültesi / Faculty of Education Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı / Elementary Educationtr_TR
dc.contributor.authorYağan Güder, Sevcan
dc.date.accessioned2018-11-28T09:36:38Z
dc.date.available2018-11-28T09:36:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier2tr_TR
dc.identifier2tr_TR
dc.identifier2tr_TR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/3602
dc.description.abstractSürdürülebilir gelişme, bugün yaşayanların gereksinimlerini karşılarken, gelecek kuşakların gereksinimlerini karşılama düzeylerini tehlikeye atmamaları olarak tanımlanmıştır. Bu bağlamda sürdürülebilir gelişmenin doğrudan okul öncesi eğitimi ile ilişkili olduğu açıktır. Okul öncesi eğitim çocukların bir bütün olarak (sosyal-duygusal-dil-zihinsel-psikomotor alanlar) gelişimini desteklediğinden ve çoğu öğrenmelerin temelinin bu dönemde atıldığı düşünüldüğünde okul öncesi eğitimin sürdürülebilir gelişme kavramı ile sıkı bir ilişki içinde olması kaçınılmazdır Bu çalışmanın temel amacı, 2006 Okul Öncesi Eğitim Programının sürdürülebilir gelişme kavramı bağlamında değerlendirilmesidir. Bu amaçla, 2006 Okul öncesi Eğitim Programı sürdürülebilir gelişme kavramı bağlamında değerlendirilmiş ve 2006 Okul Öncesi Eğitim Programında “Çevre Eğitimi”, “Sorumluk Eğitimi”, “Farklılıklara Saygı Eğitimi” gibi bölümlerin Sürdürülebilir Gelişme ile bağlantılı olduğu ve ayrıca programda yer alan bazı amaç ve kazanımların sürdürülebilir gelişme kavramı ile ilişkili olduğu belirlenmiştir.tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.relationInternational Journal of Early Childhood Education Researchtr_TR
dc.subjectOkul Öncesi Eğitimtr_TR
dc.subjectSürdürülebilir Gelişmetr_TR
dc.subjectOkul Öncesi Eğitim Programlarıtr_TR
dc.titleSürdürülebilir gelişme kavramı ve okul öncesi eğitim programına yansımalarıtr_TR
dc.typeArticletr_TR
dc.contributor.authorID55019tr_TR


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record