Search
Now showing items 1-10 of 110
Kalite Fonksiyonu Göçerimi Yöntemiyle Müşterinin Marka Algısının Arttırılması : Taşınabilir Şarj Cihazları Üreten Bir Firmada Uygulama
(2018-06)
Marka algısı müşterinin markaya dair yargılarını kapsar ve üç alt faktör ile ölçülür. ‘İlişki değeri’ müşterinin markaya bağlanmasına neden olan ölçütleri belirler. ‘Marka değeri’ markanın bilinirliği ve kurumsal etik ile ...
Clustering Approach Using Artificial Bee Colony Algorithm for Healthcare Waste Disposal Facility Location Problem
(2019-01)
In this study, Artificial Bee Colony (ABC) based clustering algorithm is proposed for solving continuous multiple facility location problems. Unlike original version applied to multivariate data clustering, the ABC based ...
Ekonomi Dersinin Önemi
(NWSA - Social Sciences, 2012-01)
Günümüzde öğretim üyeleri, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesinde branş dersleri olmayan işletme Yönetimi, Ekonomi, Pazarlama Yönetimi ve Mühendislik Ekonomisi gibi derslerin öğrencilere faydası olup olmadığını tartışmaktadırlar. ...
Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu'nun anısına
(2015-04)
Aile İşletmeleri Nereye Koşmalı
(2017-03)
An Analytical Approach to Automotive IndustryOtomotiv Sanayisine Yönelik Analitik Bir Yaklaşım
(2015)
Inventory control helps to manage or locate materials and any information through the processes in the
company. The aim of the inventory management in the companies is to optimize inventory control. Especially,
for the ...