• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
  •   Home
  • İktisadi İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme / Business Administration
  • Bildiriler, Kongreler ve Sempozyumlar / Declarations, Congresses and Symposiums
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Algılanan Mağaza Çevresi, Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
Thumbnail

Sparking Leadership for Engaged Employees and PaasionateOrganizations/Sparking Leadership Scale (SLC) Development and Validation 

Yozgat, Uğur; Bilginoğlu, Elif (2018-07)
Leadership has been analysed from several different angles over the years. The common ground of all recent studies is that the leader has to be able to create the vision, inspire and energize the employees. Research reveals ...
Thumbnail

Yerel-Ulusal Zincir Marketler Rekabeti 

Yozgat, Uğur; Taşdelen, Selvihan (2018-05)
Bu çalışmanın amacı, Zonguldak ilinde yerel zincir marketlerin ulusal zincir marketlerle rekabetinin irdelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda ilk olarak yazın araştırılmış, ikincil veriler toplanmış, daha sonra zincir market ...
Thumbnail

Perakende Müşterilerinin Hissettiği Karışıklık ve Alışveriş Deneyimi İlişkisi 

Arıker, Çağla; Yozgat, Uğur (2018)
Perakende müşterilerinin ziyaretleri sırasında karışıklık hissetmeleri, bir takım olumsuzluklara yol açabilir. Bu araştırmada, perakende müşterilerinin hissettiği karışıklık ile alışveriş deneyimi arasındaki ilişkinin ...

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoSThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsPubmedScopusWoS

My Account

Login

Discover

AuthorArıker, Çağla (2)
Yozgat, Uğur (2)
Bilginoğlu, Elif (1)Taşdelen, Selvihan (1)YOZGAT, UĞUR (1)Yozgat, Uğur (1)SubjectAlışveriş Deneyimi (2)Disengaged Employees (1)Engagement at Work (1)Karışıklık (1)Mağaza Çevresi (1)Passion at Work (1)Passionate Organizations (1)Perakende Müşterisi Karışıklığı (1)Perakendecilik (1)Rakabet (1)... View MoreDate Issued2018 (4)Has File(s)No (4)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS