Search
Now showing items 1-10 of 59
Arçelik Yetkili Servislerinde Optimizasyon Tabanlı Teknisyen Planlama
(2019-06)
Arçelik, 1955 yılında Türkiye'de dayanıklı tüketim malları üreticisi olarak kuruldu. Halen dünya genelinde 32 ülkede 30.000 çalışanı, 18 farklı üretim tesisi ve 34 satış ve pazarlama şirketi bulunmaktadır. Beyaz eşya, ...
Tıbbi Malzemelerin Stok Yönetimine Analitik bir Yaklaşım
(2018)
Etkin stok yönetimi politikalarının uygulanması, sağlık hizmetleri sektöründe hayati bir önem taşımaktadır. Tıbbi malzemelerin hatalı kullanımı ve yetersizliği, hastanenin yalnızca mali durumunu olumsuz etkilemekle kalmamakta; ...
Data Mining Based CustomerResponse Prediction for a Specific Campaign in Pent
(2018-07)
PENTİ was established in 1950 in Turkey. Il is growing in production and retail activities, expanding its offering of mainly women’s and girls' socks, home wear and beachwear. Different campaigns are organized to increase ...
4. Endüstri Devriminin getireceğiyeni Liderlik Anlayışı
(2018-06)
Bu çalışmada, 4. Endüstri Devrimi olarak ifade edilen Endüstri 4.0 kavramının liderlik stillerini ne şekilde etkileyeceği konusu üzerinde durulacaktır. Bilindiği üzere Almanya öncülüğünde gelişmiş olan ülkeler özellikle ...
Comparing the Performance of Different Artificial Intelligence Based Clustering Algorithms in Healthcare Waste Disposal Location
(CRC Press/Balkema Taylor and Francis Group, 2013-08)
In this study four different clustering algorithms are compared with respect to their cost performance for a real world multi facility location problem. First two algorithms are Fuzzy C-Means and Self Organizing Maps. Then, ...
Bir Tekstil Firması için AHP ve Bulanık TOPSIS Metodlarıyla Süreç Yönetimi Yazılım Seçimi
(2018-06)
Günümüz perakende şirketleri süreçlerinin yönetimi için kullanacakları yazılımın seçiminde birçok farklı kriterle karşı karşıya kalabilmektedir. Uygun yazılımın seçimi, süreç yöneticilerin karşılaştıkları, birden fazla ...
Anticipation for Customer Analytics
(2019-11)
In the digitalization era, enterprises are required to proactive customer relationships via analytical techniques to execute customer treatment strategies based on predictive analytics drawing on a wealth of data about ...