• Anasayfa
  • Hakkında
  • Politika
  • İletişim
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Gelişmiş Arama
Ara 
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Ara
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 177, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Çocuk katılımı farkındalık ölçeği (ÇKFÖ): Ölçek geliştirme, güvenirlik ve geçerlik çalışmasıChild participation awareness scale (CPAS): Scale development, reliability and validity study 

Polat, Berrak Deniz; Alkan Ersoy, Özlem; Toran, Mehmet (2017-10-02)
Bu çalışmanın amacı, çocuk gelişimi ve okul öncesi öğretmenliği bölümünde okuyan öğrencilerin çocuk hakları bağlamında katılım hakkı ile ilgili görüşlerini belirlemeye yönelik bir ölçek geliştirmektir. İlk olarak literatür ...
Küçük Resim

An Examination of Turkish preschool curriculum’s effect on children’s concept acquisition 

Toran, Mehmet; Temel, Zeynep Fulya (Elsevier, 2012)
The aim of this study is to examine the effect of Turkish preschool curriculum on children’s concept acquisition. The research was carried out assessing children on three occasions, on September 2008, January 2009, and ...
Küçük Resim

Çocukların Dijital Oyun Kullanımına İlişkin Annelerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi 

Toran, Mehmet; Ulusoy, Zeynep; Aydın, Büşra; Deveci, Tuğba; Akbulut, Aslınur (2016-12)
Çocukların oyun tercihlerinde çocukların çevrelerindeki yetişkinlerin rolü olmakla birlikte annelerinin de büyük bir rolü olduğu düşünülmektedir. Bu sebeple çocukların dijital oyunları kullanımına ilişkin annelerin ...
Küçük Resim

Examining the Effects of the Montessori Approach on Children’s Concept AcquisitionMontessori Yaklaşımın Çocukların Kavram Edinimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi 

Toran, Mehmet; Temel, Zeynep Fulya (2014)
: The main purpose of this research is to examine the effect of Montessori education approach on 4-6-year-old children’s concept acquisition such as school readiness, direction/position, self/social awareness, texture/material, ...
Küçük Resim

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Değerlendirilmesi: KKTC ÖrneğiAn Evaluation of Preschool Teachers’ Clasroom Manangement Skills: TRNC Sample 

Toran, Mehmet; Gençgel Akkuş, Handan (2016-09)
Araştırmanın temel amacı, okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin demografik değişkenlere göre incelenmesidir. Araştırma betimsel yöntem benimsenmiş ve ...
Küçük Resim

Erken çocukluk eğitimi için sürdürülebilir kalkınma: Türkiye kökenli yayınlara yönelik bir değerlendirmeSustainable development for early childhood education: A review of publications in Turkey 

Toran, Mehmet (2017-04)
Erken çocukluk döneminde gelişimin hızlı olması, birçok yeterliliğin bu dönemde edinilmesi ve bu yeterliliklerin kalıcı olması açısından yaşamın en önemli yılları olarak kabul edilmektedir. Bu yıllarda sunulan eğitim için ...
Küçük Resim

An analysis of preschool teachers’ sense of efficacy: A case of TRNC 

Toran, Mehmet (2017-04)
Determining the factors that affect teachers' competences has a decisive role in revealing the quality of teaching process. In this context, it is important to identify professional variables affecting the self-efficacy ...
Küçük Resim

Alt Sosyo-Ekonomik Düzey Annelerin Çocuklarını Kabul ve Reddetme Davranışlarının İncelenmesi (Diyarbakır Örneği) 

Erkan, Semra; Toran, Mehmet (2004)
İlk çocukluk yılları, bireyin tüm hayatını yönlendirecek bir etkiye sahiptir. Bu dönemde çocukların aileleri özellikle de anneleri ile olumlu etkileşim kurmaları onların çok yönlü gelişiminin temellerini oluşturur. İnsan ...
Küçük Resim

Does preschool education help immigrant children reach their native Peers’ Academic levels? A case of Turkish immigrant children in Sweden 

Toran, Mehmet (2016-12)
The disadvantages associated with immigration put the children of immigrant families at risk for academic failure. This study investigates the efficacy of educational support provided by the Swedish preschool system to ...
Küçük Resim

Sürdürülebilir anaokulları: okul öncesi eğitim kurumlarının değerlendirilmesiSustainable preschools: an evaluation of early childhood education institutions 

Toran, Mehmet (2016)
Okul öncesi eğitim kurumlarının niteliği kurumun fiziksel özellikleri, kurumda uygulanan program ve okulun içinde bulunduğu çevre tarafından belirlenmektedir. Mevcut araştırmada okul öncesi eğitim kurumlarının sürdürülebilir ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 18

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS YayınlarıBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS Yayınları

Hesabım

Giriş

Keşif

YazarToran, Mehmet (36)Yağan Güder, Sevcan (27)Tütüniş, Birsen (16)Eker, Halime (11)Doyran, Feyza (10)Özışık, Cem (9)Özdoğan, Didem (8)Akın, Ahmet (7)Alabay, Erhan (7)Temel, Zeynep Fulya (7)... Daha FazlaKonuChildren (11)Çocuklar (8)Okul Öncesi Dönem (7)Okul Öncesi Eğitim (7)EFL (6)Gender (5)Geçerlik (4)Güvenirlik (4)Mother (4)Preschool Education (4)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 - 2019 (160)2000 - 2009 (10)1995 - 1999 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (115)Evet (56)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS