Browsing Makaleler / Articles by Issue Date
Now showing items 1-20 of 53
-
Televizyonda Sponsorluk Destekleme Etkinlikleri ve RTÜK Yasası
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2002) -
Görsel İletişim ve Renklerin Aktardıkları
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2002) -
Yönetişimde Etkili İletişim
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2004-04)Yönetişim kavramını son zamanlarda sıkça duymaya, okumaya alıştık. Ancak hala kavramın içeriğinin ne olduğunu çok açık bir biçimde bilmiyoruz, bilemiyoruz. Siyasal Ekonomik alanlarda ve örgüt iletişimi çerçevesinde yönetsel ... -
Kişilerarası İletişimde Uzam (Mekan) Dilinde " Öteki" Kavramı
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)Yaşamımızın her anini çevreleyen imge (imaj) olgusu kendini her alanda etkin bir biçimde göstermektedir. Bu bağlamda, olumlu imge yaratımı söz konusu olduğunda üzerinde çok da fazla durulmayan uzam dili önemli bir işlev ... -
Savaş ve İletişim Gengüdümlerinde Biçimsel Bakışımlılık
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)Geçmişten günümüze doğanın gereği ve doğalarının gereği; hayvanların, insanların, ülkelerin, firmaların, yaşamlarını sürdürmek, giderek büyümek, sınırlarını genişleterek güçlerini artırmak amacıyla 'öteki' ya da 'ötekilerini' ... -
Moda Dergilerinden Moda Ansiklopedisine, Roland Barthes'in Yazılı Göstergelerinden Görüntü Göstergelere İşlevsel Bakış
(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-06)Gerek görse,l gerek dilsel göstergelerin tek başına hiçbir anlam aktarmadıkları ancak kullanıldıkları zamana, bağlama, uzama ve kültürlere göre değişkenlik gösterdikleri ve belli bir dizge içerisinde anlam kazandıkları ... -
Dili Yozlaştıran Televizyon
(Ütopya Yayınları, 2009) -
Televizyon Programları & Reklam İletileri Örneği
(Reklam Yaratıcıları Derneği, 2010) -
“Dilinizden Utanmayın” Reklam Kampanyasının Göstergebilimsel Açıdan Çözümlemesi
(The Turkish Online Journal Of Design Art And Communication, 2011)İnsan konuşan ve düşünen bir varlık olarak, bir başka deyişle doğası gereği duygu ve düşüncelerine dil aracılığıyla aktarır. Bu durumda kullanılan dil ve kullanım biçimi ne kadar etkiliyse kurulan iletişim de o denli ... -
Medyadaki Kadın Gazeteciler ve Söylemleri
(İnönü Üniversitesi, 2011-05) -
A General Outlook of Conjugal Union And Marriege In Turkey In The Context Of Popular Culture New Media
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2011-07)In our time, in which social lifeturnes spiritual values into a market, local standards of judgement, human relations and conjugal union has been influenced by this change, also. In our time, conjugal union, which is ... -
Vernacular Creativity and a New Media: Istockphoto
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)Globalization or McLuhan’s “Global Village” concept is increasingly getting a clearest shape. Along with globalization, communication mediums are also developing. They have the qualities of being digital, interactive, and ... -
The Global Advertising of a Local Brand in Terms of Analyzing the Visual Content: Turkish Airlines Globally Yours Advertising Campaign
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2011-07)Globalization is a process where economic, political, social and cultural values and the build up of these values are spread beyond the national borders to the world. This way, differing social cultures and beliefs ... -
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı: Bir Çözümleme Örneği
(Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 2011-10)Günümüzde sosyal sorumluluk kavramının önemi toplumu bilgilendirmek ve toplum- sal sorunlara önem vermek açısından gerek özel işletmeler gerekse sivil toplum kuruluşları ve devlet kurumları için giderek artmaktadır. Sosyal ... -
İnternet Mucizesi Olarak Yaşam Alanı Bulan Sanal Benliklerin Önlenemez Yükselişi
(Anahtar Yayınları, 2012) -
Digital Media Strategies of Luxury Brands
(, 2012-03)Institutions that provide products and services and that show activity in all areas, not only are agents of change but also lead the race in novelties under the wind of change in a rapidly digitalizing world. In this sense, ... -
The Impacts Of Consumer-Generated Advertisements On Purchase Intention
(Medimond S R L, Via Maserati 5, 40128 Bologna, 00000, italy, 2012-03-07)Advertising is one of the most important factors that both form and change consumer behaviours. Among the significant goals of advertisement are to introduce the brand to the target market, to establish a positive attitude ... -
The Role Of Interactive Advertisement On Consumer Perception Of Brand Personality: A Case Study On "12 Giant Men-Dream" Advertisement
(Medimond S R L, Via Maserati 5, 40128 Bologna, 00000, italy, 2012-03-07)In the wake of the emergence of the internet, globalization and infinite access to the information, the twentieth century has been a period in which people are globally interactive. The modern perception of advertisement ...