Search
Now showing items 1-9 of 9
İstanbul sanat müzeleri ve sosyal- medya: Twitter örneği
(The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda
etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da
örtüşmektedir. Müzelerin ...
A General Outlook of Conjugal Union And Marriege In Turkey In The Context Of Popular Culture New Media
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2011-07)
In our time, in which social lifeturnes spiritual values into a market, local standards of
judgement, human relations and conjugal union has been influenced by this change, also. In
our time, conjugal union, which is ...
Sosyal Medyada Kullanılan Mesajların Halkla İlişkiler Çalışmalarındaki Önemi
(The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
Doğru mesajın, doğru zamanda, doğru hedef kitlelerle paylaşılması ve sonuçlarının değerlendirilerek yeni
çalışmalara kaynaklık etmesi döngüsüne dayanan halkla ilişkiler çalışmalarında, teknolojik olanakların ve
internet ...
Yalan Haberle Mücadele ve İnternet Teyit/Doğrulama PlatformlarıDealing with Fake News and Internet Fact-Checking Platforms
(2019-01)
Günümüzün toplumsal ve siyasal yaşamında, yalan/sahte haber ve yol açtığı
olumsuz sonuçlar etkisini daha da fazla hissettiren bir düzeye yükselmiştir. İçinde
bulunduğumuz zamanı post-truth bir dönem olarak adlandıran ...
Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İncelemeAn Analysis of Motivations Affecting The Selfie Sharing Behavior
(2018-10)
Günümüzde, akıllı telefonların kullanımının yaygınlaşması ve özellikle mobil İnternet
teknolojilerindeki hızlı gelişim bireylerin kendilerini sosyal platformlar üzerinde her
zamankinden daha hızlı, sık ve kolay ifade ...
Üniversite Öğrencileri Arasında İnternet Teyit/Doğrulama Platformlarının KullanımıFact-Checking Sites use Among University Students
(2019-01)
İnternet doğrulama/teyit platformları son yıllarda dikkatleri daha çok çeken organizasyonlar haline
gelmiştir. Yalan/sahte haberin, özellikle sosyal medya aracılığıyla etkisini arttırdığına ve hakikatın
üzerini örterek, ...
Etkileşimli mobil uygulamaların müzik dinleme motivasyonları üzerindeki rolü: Spotify üzerine bir inceleme
(2019-12)
Yeni iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlar sayesinde akıllı telefonlar, gündelik hayatta kullanıcılar tarafından pek çok işlemi gerçekleştirmek için yararlanılan dijital servislere erişimin sağlandığı en önemli ...
The impact of social media on luxury consumption
(Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakırkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2016-10)
The main purpose of this search, to examine the effects of social media on luxury consumption. Online survey form created for the purpose, between the dates of 1-6 June 2016 social media has been applied to the 208 user. ...
The impact of social media and smartphone use on the relation between the users and the news in Turkey
(Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakirkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2016-04)
In this article, the experiences of the users with regard to the development of new technologies (of telecommunication, internet and cellphones) in Turkey on the internet are analyzed. The objective is to demonstrate the ...