• Anasayfa
  • Hakkında
  • Politika
  • İletişim
    • Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Gelişmiş Arama
Öğe Göster 
  •   Ana Sayfa
  • İKÜ Dergiler / IKU Journals
  • TOJDAC / The Turkish Online Journal of Design Art and Communication
  • Cilt 4 Sayı 4 / Volume 4 Issue 4
  • Öğe Göster
  •   Ana Sayfa
  • İKÜ Dergiler / IKU Journals
  • TOJDAC / The Turkish Online Journal of Design Art and Communication
  • Cilt 4 Sayı 4 / Volume 4 Issue 4
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Etkinlik Yönetimi Uygulamalarında Yaratıcı Rekabet Ve Sosyal Medyanın Entegrasyonu

Thumbnail
Göster/Aç
Etkinlik Yönetimi Uygulamalarında Yaratıcı Rekabet Ve Sosyal Medyanın Entegrasyonu .pdf (1.716Mb)
Yazar
Akay, Rafet Aykut
Türü
Article
Tarih
2014-10
Dil
tr
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Events are one of the most important and preferred practices of public relations discipline. The importance of event practices rises everyday with the opportunities of improving technology, and becomes much more preferable. Events becoming an important tool leads a growth in the number of event agencies, which results in a big sector special to events. There is also a challenging competition between the event agencies in the growing event sector. Diversity, which comes as a result of the growth in event sector and improvements in technology, brings extraordinary and creative dimensions to event practices. Social media networks, which are improving very fast especially on the last few years, become a very important and entertaining base for event practices, and social media and digital platforms also become much more usable. The comprehensive change in event management, digitalbased practices which can be considered as the proof of this change, and the integration of these practices to the social media with examples from the event sector, are going to be analyzed within this study.
Konu
Etkinlik Yönetimi
Sosyal Medya
Dijital Uygulamalar
Event Management
Social Media
Digital Practices
Bağlantı
http://hdl.handle.net/11413/1107
Koleksiyonlar
  • Cilt 4 Sayı 4 / Volume 4 Issue 4 [7]

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

İKU Kütüphane


Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS YayınlarıBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile göreYayıncıya GöreErişim Hakkına GörePubmed YayınlarımızScopus YayınlarıWoS Yayınları

Hesabım

Giriş

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS