Now showing items 1-3 of 3

    • Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması 

      Kablan Günay, Hava (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2015-01)
      Tüketicilerin hava, su, yiyecek ve barınma gibi biyolojik gereksinimlerinden sonra, sonradan edinilmiş gereksinimleri gelmektedir. Bu gereksinimlerin arasında bir kültüre dahil olma ile ortaya çıkan psikolojik ihtiyaçlar ...
    • Toplum - sanat ilişkisi kapsamında İstanbul'daki müzik etkinlikleri (2000-2015) 

      Tuncal, Selen (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sanat Yönetimi Anabilim Dalı, 2017-06)
      İnsanla birlikte var olan sanat, tarih boyunca insanın parçası olduğu toplumların gidişatına göre gelişim göstermiştir. Gelişen tüm olayları yansıtırken, eleştirel yönüyle de toplumun bir başkaldırısı halini almıştır. Bu ...
    • Türkiye'de ödenekli tiyatroların sanat ortamındaki yeri ve sorunlarının araştırılması 

      Yılmaz, Kerem (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sanat Yönetimi Anabilim Dalı, 2012-04)
      Devlet Tiyatrosu Hakkında Kanun Madde 2 kapsamında, Devlet Tiyatroları'nın kuruluş amacı; ?Halkın tiyatro gereksinimini karşılamak, tiyatro kültürünü yükseltmek, yerli ? yabancı tiyatro oyunlarını tanıtmak, tiyatro sevgisini ...