Browsing by Author "Zeybek, Işıl"
Now showing items 1-20 of 37
-
Adalet ve Rüya
Zeybek, Işıl; Torun, Hale (2007) -
Bireyin Söylem Kalitesinin Toplumsal Yaşama Yansımaları Kavramsal Bir Bakış
Zeybek, Işıl (YAÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013-12)The lives of individuals have been affected both positively and negatively by the rapidly growing technological environment. Despite the fact that technological novelties render communication effortless, it also prevents ... -
Colour as Cultural Indicators During Ottoman Period
Küçükerdoğan, Rengin; Küçükerdoğan, Bülent; Zeybek, Işıl (Proceedings of the Interium Meeting of The International Colour Association AIC, 2006-12-24) -
Çağın Vebası Sosyal Medya Bağımlılığı
Zeybek, Işıl (Palome Yayınları, 2015) -
Değişik Bir İletişim Dizgesi Chat Dili
Zeybek, Işıl (2002) -
Digital Media Strategies of Luxury Brands
Zeybek, Işıl; Ekin, Volkan (, 2012-03)Institutions that provide products and services and that show activity in all areas, not only are agents of change but also lead the race in novelties under the wind of change in a rapidly digitalizing world. In this sense, ... -
Dijitalde Duygu Dili: Emojilerin Sihirli Dünyası
Zeybek, Işıl (Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2018-03)Dijital iletişim bağlamında internetin sosyal yaşama etkilerini ve dönüşen dünyada kamusal alan kavramını incelediğimiz bu çalışmamızda, internet ortamları ve yeni iletişim teknolojilerinin ortaya çıkışı, üretimi ve ... -
Dildeki Ayrımcılığın Farkına Varmak
Zeybek, Işıl (HBT Yayıncılık, 2018) -
Dili Yozlaştıran Televizyon
Zeybek, Işıl; Şengürbüz, Neslihan (Ütopya Yayınları, 2009) -
Duyguların Dili Dijital Mecrada Emoji Kullanımı
Zeybek, Işıl (HBT Yayıncılık, 2018) -
Duygusal Zeka ve Siyasal Söylem Çözümleme Örneği
Zeybek, Işıl (2007-05-07) -
Festivals of Colours: Ottoman miniature
Zeybek, Işıl; Küçükerdoğan, Rengin; Küçükerdoğan, Bülent (Midterm Meeting of the International Color Association, Zhejiang University, 2007-07-12) -
Görsel İletişim Bağlamında İkna Edici Göstergelerin Kullanımı Reklam İletilerinde İkna
Zeybek, Işıl (Es Yayınları, 2013) -
Görsel İletişim ve Renklerin Aktardıkları
Zeybek, Işıl (İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2002) -
Halkla İlişkilerde Kalite Kavramının Yıldızlaşması
Zeybek, Işıl (Nobel Yayıncılık, 2013) -
İnternet Mucizesi Olarak Yaşam Alanı Bulan Sanal Benliklerin Önlenemez Yükselişi
Zeybek, Işıl (Anahtar Yayınları, 2012) -
Kişilerarası İletişimde Uzam (Mekan) Dilinde " Öteki" Kavramı
Zeybek, Işıl (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)Yaşamımızın her anini çevreleyen imge (imaj) olgusu kendini her alanda etkin bir biçimde göstermektedir. Bu bağlamda, olumlu imge yaratımı söz konusu olduğunda üzerinde çok da fazla durulmayan uzam dili önemli bir işlev ... -
Locality Transmission Of Global Luxury Brands: Chanel No:5 Perfume Commercial And Interculturality
Zeybek, Işıl (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)Tüketicilerin doymak bilmeyen marka merakını, tatmin olmayan duygularını ve sürekli lüks tutkularını besleyen birçok reklam filmi bulunmaktadır. Elbette, konu lüks olunca bu reklam filmlerinin içinde, parfüm reklamlarının ... -
Lüks Markalarla Yaşamak
Zeybek, Işıl (2014) -
Medyada Görsel İletilerde Kadın İmgesi Kullanımı
Zeybek, Işıl (2011)