Cilt 4, Sayı 3, Ekim 2006
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11413/328
Browse
Browsing Cilt 4, Sayı 3, Ekim 2006 by Author "Durmuşoğlu, Alptekin"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Publication Open Access İşletmelerde kaos yönetimi(İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2006-10) Dereli, Türkay; Durmuşoğlu, Alptekin; Kanat, ŞenolDeğişen teknoloji ve yönetim felsefeleri, getirdikleri çözümlerin yanı sıra işletmelerde yeni problemlerin kaynağı olabilmektedir. işletmeler, çalışanlardan daha fazla bilgi ve iletişim kanalıyla çalışmayı başarabilme, daha çok işi daha kısa sürede yapabilmeyi talep eder olmuştur. Bu talep, bilgi ve iletişim kanallarının çeşitliliğinde artı ile rekabetçi iş gücü piyasasının sonucu olarak ortaya çıkmıştır. işletmelerde kaos yönetimi farklı bir anlam kazanarak, kaosun doğasını anlamaya çalışmak, önlemler almak, rasyonel çözülmeler aramak, gerekli mücadele eskizlerini doğru zamanda kullanmak olarak ortaya konulmuştur. Bu çalışmada yoğun rekabetin yaşandığı iş ortamlarında, kaos yönetimi dahilinde ele alınabilecek yönetimsel araçların neler olduğu ve bu araçların birbirleriyle etkileşimi (zaman yönetimi, değişim yönetimi vb.) üzerinde durulmuştur. Ofis ortamındaki kaosun yönetimi için gerekli eskizler, proje ve değişimin oluşturabileceği kaos eskizleri detaylandırılarak aralarındaki ilişkiler ortaya konulmuştur.