Show simple item record

dc.contributor.authorGüz Gündeş, Nüket
dc.contributor.authorIlıcak, Ş. Güzin
dc.date.accessioned2014-08-14T11:28:28Z
dc.date.available2014-08-14T11:28:28Z
dc.date.issued2007-06
dc.identifier.issn1303-2739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11413/447
dc.description.abstractTüm dünyada ‘kült marka’ olarak bilinen Leica fotoğraf makinesinin marka konumlandırılmasındaki başarısının incelenmesi, amaçlanmıştır. Mitos (söylence) olma sürecinde markanın nasıl konumlandığı, bu konumlama alanının zaman içinde farklılaşan koşullara göre değişip değişmediğini irdelenmiştir. Markanın bu bağlamda iletişim oluklarını kullanma bicimi ve kullanımlardan aldığı sonuçlarda, örnekler verilerek açıklanmıştır.tr_TR
dc.description.abstractIt was aimed to analyze the success of Leica’s (worldwidely recognized as a ‘cult brand’) brand positioning field differs according to changing circumstances in time. The usage of communication guides and the results in this contexs is demonstrated with examples.en
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherİstanbul Kültür Üniversitesi Yayınlarıtr_TR
dc.subjectLeica Fotoğraf Makinesitr_TR
dc.subjectMarkatr_TR
dc.subjectmarka konumlandırmatr_TR
dc.subjectLeica Markasıtr_TR
dc.subjectKült Markatr_TR
dc.subjectLeica Cameratr_TR
dc.subjectBrandtr_TR
dc.subjectBrand Positioningtr_TR
dc.subjectLeica Brandtr_TR
dc.subjectCult Brandtr_TR
dc.titleKült Marka Leica Fotoğraf Makinesinin Marka Konumlandırmasıtr_TR
dc.typeArticletr_TR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record