• Home
  • About
  • Policies
  • Contact
    • Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Search
  •   Home
  • Eğitim Fakültesi / Faculty of Education
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 37

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sürdürülebilir anaokulları: okul öncesi eğitim kurumlarının değerlendirilmesiSustainable preschools: an evaluation of early childhood education institutions 

Toran, Mehmet (2016)
Okul öncesi eğitim kurumlarının niteliği kurumun fiziksel özellikleri, kurumda uygulanan program ve okulun içinde bulunduğu çevre tarafından belirlenmektedir. Mevcut araştırmada okul öncesi eğitim kurumlarının sürdürülebilir ...
Thumbnail

An Examination of Turkish preschool curriculum’s effect on children’s concept acquisition 

Toran, Mehmet; Temel, Zeynep Fulya (Elsevier, 2012)
The aim of this study is to examine the effect of Turkish preschool curriculum on children’s concept acquisition. The research was carried out assessing children on three occasions, on September 2008, January 2009, and ...
Thumbnail

Examining the Effects of the Montessori Approach on Children’s Concept AcquisitionMontessori Yaklaşımın Çocukların Kavram Edinimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi 

Toran, Mehmet; Temel, Zeynep Fulya (2014)
: The main purpose of this research is to examine the effect of Montessori education approach on 4-6-year-old children’s concept acquisition such as school readiness, direction/position, self/social awareness, texture/material, ...
Thumbnail

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Değerlendirilmesi: KKTC ÖrneğiAn Evaluation of Preschool Teachers’ Clasroom Manangement Skills: TRNC Sample 

Toran, Mehmet; Gençgel Akkuş, Handan (2016-09)
Araştırmanın temel amacı, okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerilerinin demografik değişkenlere göre incelenmesidir. Araştırma betimsel yöntem benimsenmiş ve ...
Thumbnail

Erken çocukluk eğitimi için sürdürülebilir kalkınma: Türkiye kökenli yayınlara yönelik bir değerlendirmeSustainable development for early childhood education: A review of publications in Turkey 

Toran, Mehmet (2017-04)
Erken çocukluk döneminde gelişimin hızlı olması, birçok yeterliliğin bu dönemde edinilmesi ve bu yeterliliklerin kalıcı olması açısından yaşamın en önemli yılları olarak kabul edilmektedir. Bu yıllarda sunulan eğitim için ...
Thumbnail

Çocuklar ve Kitaplar: Piaget’nin Oyun Kuramına Göre Bir Değerlendirme 

Toran, Mehmet; Dilek, Aytaç (2017)
Çocuk, yaşama hazırlanma sürecinin her aşamasında çeşitli eğitsel uyarıcılarla karşı karşıya gelmektedir. Çocuklara yönelik hazırlanan resimli hikâye kitaplarının da bu eğitsel uyarıcılar arasında kabul edildiği ...
Thumbnail

Çocuk katılımı farkındalık ölçeği (ÇKFÖ): Ölçek geliştirme, güvenirlik ve geçerlik çalışmasıChild participation awareness scale (CPAS): Scale development, reliability and validity study 

Polat, Berrak Deniz; Alkan Ersoy, Özlem; Toran, Mehmet (2017-10-02)
Bu çalışmanın amacı, çocuk gelişimi ve okul öncesi öğretmenliği bölümünde okuyan öğrencilerin çocuk hakları bağlamında katılım hakkı ile ilgili görüşlerini belirlemeye yönelik bir ölçek geliştirmektir. İlk olarak literatür ...
Thumbnail

Öğretmenlerin Okul Öncesi Eğitim Programında Karşılaştıkları Öğrenci Gelişim Güçlükleri 

Toran, Mehmet; Sarı, Enver (2001)
Thumbnail

Çocuk işçiliği ile Eğitim Yolu ile Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi 

Temel, Zeynep Fulya; Kurtulmuş, Zeynep; Toran, Mehmet (2009)
Thumbnail

Farklı Sosyo-kültürel düzeylere sahip annelerin çocuklarını kabul ve reddetme davranışlarının incelenmesi 

Erkan, Nefise Semra; Toran, Mehmet (2004)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRightsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageBy PublisherRights

My Account

Login

Discover

Author
Toran, Mehmet (36)
Temel, Zeynep Fulya (7)Kurtulmuş, Zeynep (4)Etgüer, Damla (3)Ayvaz, Ebru (2)Dilek, Aytaç (2)Erkan, Nefise Semra (2)Akbulut, Aslınur (1)Alkan Ersoy, Özlem (1)Aydın, Büşra (1)... View MoreSubjectChildren (5)Okul Öncesi Eğitim (4)Concept Acquisition (3)Kavram Edinimi (3)Preschool Education (3)Çocuklar (3)Childhood (2)Classroom Management (2)Montessori Approach (2)Montessori Yaklaşımı (2)... View MoreDate Issued2010 - 2019 (33)2001 - 2009 (4)Has File(s)No (22)Yes (15)

İstanbul Kültür University

Hakkında |Politika | Kütüphane | İletişim | Send Feedback | Admin

Istanbul Kültür University, Ataköy Campus E5 Karayolu Üzeri Bakırköy 34158, İstanbul / TURKEY
Copyright © İstanbul Kültür University

Creative Commons Lisansı
IKU Institutional Repository, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Designed by  UNIREPOS