Makaleler / Articles
Recent Submissions
-
Kavram ve Kuramlarıyla Marshall Mcluhan’a Bakış: Günümüzün Egemen Medya Araçları Ekseninde Bir Değerlendirme
(2019-01)Bireysel toplumda bir kitle düşünürü, McLuhan, tipografik teknolojinin batı toplumlarındaki düşünsel değişimi nasıl etkilediğini tanımlamaya çalışmıştır. “Elektronik medya” olarak tanımlanan kavramın çıkış noktasını ... -
İletişim Çalışmalarının Girişimicilikteki Rolü ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Kavramına Bakışı Üzerine Bir Araştırma
(2019-04)Girişimcilik kavramının günümüzde popüler olmasının altyapısındaki koşulların değerlendirilmesi gereği, özellikle iletişim ortamlarının gelişmesiyle doğru orantılı olarak daha anlamlı ve etkili olmuştur. Çünkü girişimcilik ... -
Kitle kültürü örneği olarak çarşı grubu
(Köprü Kitapları, 2014)Özgürlük, zorlama yokluğudur ve kendisinden kurtulduğumuz ne kadar çok sayıda zorlama varsa o kadar çok sayıda özgürlük, serbestlik olacaktır. Fizikte serbest düşüş yapan bir cisimden söz edilirken; siyasette hükümetin ... -
Yeni medyada boş zamanın dönüşümü: tıkınmalı izleme
(Paloma Yayıncılık, 2015) -
Sosyal medyada grafitinin ileti aracı olarak incelenmesi
(Paloma Yayıncılık, 2015)Grafiti, sprey boya ya da çeşitli materyallerle duvarlara yapılan resim, çizim, yazılamalardır. Vandalizm olarak da algılanabilmektedir. Fakat vandalizm, bilerek ve isteyerek kamu malına zarar vermektir ancak bu sokak ... -
İletişimde piktogram kullanımının önemi ve bedensel engelli piktogramına ilişkin uygulamalar
(Es Yayınları, 2013)İnsan hakları konusunda gerçekleşen gelişmeler İkinci Dünya Savaşı sonrası uygarlığın gelişimiyle başlamış, takip eden süreçte engellilerin fark edilebilmesine yönelik; ekonomik, sosyal, politik ve kültürel çalışmalar ... -
Televizyonda Sponsorluk Destekleme Etkinlikleri ve RTÜK Yasası
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2002) -
Sosyal Medya Karnesi 24 Saat Online
(HBT Yayıncılık, 2015)