Publication:
Anı Yakalayan Postmodern Pazarlama Örneği: Gerçek Zamanlı Pazarlama

dc.contributor.authorÇelik Varol, Merve
dc.contributor.authorVarol, Erdem
dc.contributor.otherEkin, Volkan
dc.date.accessioned2020-07-06T12:09:39Z
dc.date.available2020-07-06T12:09:39Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractÜretim ve tüketim dengesinin sürekli değiştiği günümüzde özellikle teknolojik gelişmeler pazarlama stratejilerinin de hızla değişmesine neden olmaktadır. Reklamın en bilinen özelliklerinden biri ürünü tanıtmak kadar akılda kalmasını da sağlamaktır. Geleneksel pazarlama yöntemlerinin aksine; anlık olaylar, önemli günler, dijital medya aracılığı ile tüketiciye ürünlerin tanıtılması açısından önemli bir strateji olduğu bilinmektedir. Önemli, dikkat çekici bir olay ile pazarlanmak istenen ürünün eşleştirilmesi hem dikkat çekmek hem de ürünün tüketicilerin zihninde yer etmesi açısından sıklıkla kullanılan bir strateji olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle dijital uygulamalarda ve yeni medya örneklerinde üretilen ve anı yakalayan reklam bazlı içeriklere gerçek zamanlı pazarlama adı verilmektedir. Dijital teknolojilerin hızlı geri bildirim özelliği sayesinde gerçek zamanlı pazarlama hem markalar hem de tüketiciler açısından postmodern pazarlama iletişimi açısından oldukça farkındalık yaratmaktadır.
dc.identifier.isbn978-625- 7033-89-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11413/6343
dc.language.isotrtr
dc.publisherKriter Yayınevitr
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleAnı Yakalayan Postmodern Pazarlama Örneği: Gerçek Zamanlı Pazarlama
dc.typeBook chaptertr
dspace.entity.typePublication
local.journal.endpage205tr
local.journal.startpage193tr

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.82 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: