Now showing items 1-4 of 4

    • Documenting “Meaning”: A Participant Model For Tangible Heritage Documentation By Social Media 

      Töre, Tigin; Töre, Evrim (UNESCO, 2013)
      In this study it is proposed that collecting and sorting data produced by social media users will reveal the embedded footprints of social media on cultural heritage. This output should reveal the “meaning” or documenting ...
    • İstanbul Sanat Müzeleri Ve Sosyal- Medya: Twitter Örneği 

      Üstünipek, Mehmet (The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, 2013-10)
      Türkiye’de çağdaş sanat müzeleri son on yıllık zaman dilimi içerisinde kurulmuş ve sosyal yaşamda etkinleşmeye başlamıştır. Bu süreç, bir sosyal medya platformu olan twitter’ın doğuşuyla da örtüşmektedir. Müzelerin ...
    • Sosyal Medya Ve Akıllı Mobil Teknoloji: Akıllı Sosyal Yaşamlar 

      Ataman Yenğin, Didem (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-04)
      İletişim bireyler ve toplumlar için var olmanın önemli koşullarından biridir ve bu noktada iletişim araçları da aynı etki ve öneme sahiptir. Teknolojik gelişmelerle değişen ve gelişen iletişim araçları gün geçtikçe ...
    • Yeni medya ve kısa film olgusu 

      Okumuş, Selin (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Tasarımı Anabilim Dalı / İletişim Tasarımı Bilim Dalı, 2014-01)
      Sinema, kitlesel iletişime büyük bir ivme kazandırıp, geniş kitleler tarafından benimsenmiş ve önemli bir sanat dalı haline gelmiştir. Kısa film sinema sektöründe önemli bir yere sahip olup anlatılmak isteneni yoğunlaştırarak ...