Now showing items 1-3 of 3

    • Digital Media Strategies of Luxury Brands 

      Zeybek, Işıl; Ekin, Volkan (, 2012-03)
      Institutions that provide products and services and that show activity in all areas, not only are agents of change but also lead the race in novelties under the wind of change in a rapidly digitalizing world. In this sense, ...
    • Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması 

      Kablan Günay, Hava (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Sanatları Anabilim Dalı / İletişim Sanatları Bilim Dalı, 2015-01)
      Tüketicilerin hava, su, yiyecek ve barınma gibi biyolojik gereksinimlerinden sonra, sonradan edinilmiş gereksinimleri gelmektedir. Bu gereksinimlerin arasında bir kültüre dahil olma ile ortaya çıkan psikolojik ihtiyaçlar ...
    • The impact of social media on luxury consumption 

      Çelik, Merve (Istanbul Kultur Univ, Atakoy Campus, Bakırkoy, Istanbul, 34156, Turkey, 2016-10)
      The main purpose of this search, to examine the effects of social media on luxury consumption. Online survey form created for the purpose, between the dates of 1-6 June 2016 social media has been applied to the 208 user. ...