Now showing items 1-4 of 4

    • Kişilerarası İletişimde Uzam (Mekan) Dilinde " Öteki" Kavramı 

      Zeybek, Işıl (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005-01)
      Yaşamımızın her anini çevreleyen imge (imaj) olgusu kendini her alanda etkin bir biçimde göstermektedir. Bu bağlamda, olumlu imge yaratımı söz konusu olduğunda üzerinde çok da fazla durulmayan uzam dili önemli bir işlev ...
    • Moda, İçgiyim, Renkler, Reklam ve Gençler... 

      Gündeş - Güz, Nükhet; Er, Seher (İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2007-03)
      İç giyimin çağrışımsal alanı, renkler ve reklam başlıklı bir alan araştırması yapılmıştır. Alan araştırmasından elde edilen sonuçlara içerik çözümlemesi uygulanarak verilen yanıtlara göre metnin dayattığı sınıflandırmalar ...
    • Modern Yaşamın Göstergelerinden Yüksek Binalarda Renk - Işık Faktörü Bağlamında “Hasta Bina Sendromu” Ve İletişimsel Boyutta Etkileri 

      Zeybek, Işıl (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-10)
      The enormous high-rises, plazas, residences and towers that have encapsulated urban living space, are smart structures that are constructed for either personal, social or for business purposes. If we are to assume that ...
    • Renklerin pazarlama üzerindeki etkisi 

      Öztürk Ahbap, Birsen (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2014-05)
      Modern pazarlama anlayışının odak noktası olan tüketicinin satın alma davranışını etkileyen faktörler arasında en önemli etken renklerdir. Her rengin insan psikolojisi üzerindeki etkisi farklıdır ancak renkler için" iyi" ...