Now showing items 1-3 of 3

    • Effect Of Confronting Brand And Experience Of Brand On Remembering Brand (Case Study: Consumers Of Shampo In Rasht) 

      Abkenarei, Mahsa Ghaffari; Asil, Seyyed Mohammad Noe Pasand (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016-07)
      Present research aims to investigate The Effect of Brand Exposure and Brand Exprience on Brand Recall through perceived brand image, self-image congruence and trust. This study is descriptive and in aim is functional and ...
    • Marka Özvarlığı ve Reklam İlişkisi 

      Ürgüp, Mehmet (İstanbul Kültür Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Tasarımı Anabilim Dalı, 2012-08)
      Çok sayıda ürünün birbirine benzemesi ve gelişen teknolojiyle kısa sürede benzer ürünlerin rakipler tarafından pazara sunulabilmesi markalar arasındaki rekabeti artırmıştır. Tüketicilerin seçeneklerinin çoğalmasıyla birlikte ...
    • Markaların Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkileri 

      Aytan, Cansu; Telci, Emine Eser (The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014-10)
      With the development of the technology, Internet usage became a habit in everyday life which made the social media indispensable. Social media lets users to get in touch with other users via interactive communication. ...