Now showing items 1-2 of 2

    • Makine Öğrenmesi Yöntemleriyle Gerçek Olmayan Tüketici Yorumlarının Tespiti 

      Güldan, Suat (İstanbul Kültür Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı, 2014-07)
      Çevrimiçi hizmetlerin gelişmesi ve e-ticaretin yaygınlaşması sonucu, firmalar arası rekabet giderek artmıştır. Bu bağlamda ürün yorumları, satın alıcıların kararlarını şekillendiren önemli bir faktör olarak ortaya çıkmıştır. ...
    • Product review management software based on multiple classifiers 

      Çatal, Çağatay; Güldan, Suat (Inst Engineering Technology-Iet, Michael Faraday House Six Hills Way Stevenage, Hertford Sg1 2Ay, England, 2017-06)
      In recent years, due to significant developments in online shopping and the widespread use of e-commerce, competition among companies has increased considerably. As a result, product reviews have become a primary factor ...